1st Standardised Test Semester 1 2012

Baru je habis jawab last paper which is Chemistry. Aku, no comment pasal tu . Aku tak sempat nak study chemist. malam tu struggle account je. sampai tidur dekat koridor. Memang rasa tension gila la. ada ke chemist sekali dengan account. memang aku tak tidur lah malam tuh. 5 hari exam 5 kali aku minum nescafe+vitamin B + vitamin C. memang tak larat lah . BM was okay lah. English aku tertidur. terbaik kan. Physics was alamak. Add Maths was not bad. Maths, not so hard. dengar cerita ramai dapat 100 but kelas aku highest 98 lowest 76. frust, frust.

Jawab exam dalam dewan macam jawab exam dekat dewan di negara Alaska. Sejuk nak mati. 3 lapis baju siap pakai sweater dekat luar pun kemain aku menggigil . Syaqir siap berasap mulut dia. Imagine betapa sejuknya duduk dalam dewan budiman tu ! habis satu paper je semua keluar carik sunlight and duduk panaskan badan. Dalam dewan kiri, kanan and belakang aku semua lelaki, so memang kitorang gila lah. jawab add maths sambil makan choki-choki. yang aku ni, sebab sejuk sgt and aku lapar, terus keluarkan murtabak maggie dr pocket and makan. selekeh gila perangai time jawab exam. anyway, i can see him from my place :0 and my angka giliran 0062 . hehe .

0 Responses to “1st Standardised Test Semester 1 2012”

Posting Komentar